Zoek MDM

Bulletin

REMPROBLEEM OP OPEL ASTRA G VANAF BOUWJAAR 99

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15166 door handmatig-mechanisch
REMPROBLEEM OP OPEL ASTRA G VANAF BOUWJAAR 99 Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO FORUMLEDEN, IK WIL WETEN OF IEMAND MIJN PROBLEEM KAN HELPEN. MIJN AUTO BLIJFT STEEDS STEEDS STEEDS STILSTAAN. IK HEB EEN MONTEUR GERAADPLEEGD EN HIJ VERTELDE DAT ALS HET MIJ NOG EENS OVERKOMT, IK EEN ONTLUCHTINGSAFSLUITING OP DE REMKLAUWEN OF ACHTERTROMMELS KAN OPENEN. ALS DE ONTLUCHTING ER MET DRUK UITKOMT, DAT DAN KAN KOMEN DOOR ONZUIVERHEDEN IN DE SLANGEN, DE POMP OF DE REMCOMPENSATOR.
Ik heb de auto vervangen en het wiel verwijderd. Ik heb geprobeerd de remblokken en de plunjer te verwijderen, maar ik kon ze niet verkleinen. Voordat ik de dop van het remvloeistofreservoir verwijderde, heb ik de inlaatfitting van de remklauwslang verwijderd en toen kon ik ze verkleinen.
Alsjeblieft, ik weet niet wat het zou kunnen zijn, en voor de prijs die de monteur me vertelde, is het een hoop geld. Zowel de pomp, de compensator als de slangen. Ik heb de remblokken gekocht en ze kostten 55 euro, met een flinke korting.
Dank u wel. Ik hoop op uw antwoorden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15169 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: REMPROBLEEM OP OPEL ASTRA G VANAF BOUWJAAR 99
Het is belangrijk dat je aangeeft welke van de 4 remmen blijft hangen, aangezien je voorremmen hebt met remblokken en achterremmen met trommelremmen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15173 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: REMPROBLEEM OP OPEL ASTRA G VANAF BOUWJAAR 99
Hallo.
Om u te helpen het wiel te identificeren dat problemen geeft: na een tijdje rijden worden de band en de velg warmer dan normaal.
Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15176 door handmatig-mechanisch
Eerst dacht ik aan de achterste, maar toen ik de voorste uit elkaar haalde, zag ik dat de remblokken een vreemde kleur hadden, alsof ze roodgloeiend waren geworden. Ze waren als geroosterd brood.
Bedankt voor je antwoord, maar ik kan zo ver niet meten wat de temperatuur is, en ik heb er zelf ook niet zoveel verstand van. Ik voel gewoon de behoefte om de auto niet naar een garage te brengen. Ik probeer zoveel mogelijk geld te besparen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15189 door handmatig-mechanisch
Hallo.
Kijk, wat ik je kan vertellen is dat het remfalen tijdelijk kan zijn en zich in één wiel kan voordoen. Dus, wat betreft de bandentemperatuur die ik noemde: als je ze allemaal aanraakt, zou je het verschil moeten merken tussen degene met het probleem. En wat de reparatiekosten betreft, je kunt er niet aan denken om het zelf te repareren. Vergeet niet dat je veiligheid en die van je dierbaren afhangt van de remmen. Bovendien is goedkoop duurkoop. Je speelt niet met remmen. Oké.
Succes en denk er eens over na...