Zoek MDM

Bulletin

volledig zwarte Cosrsa Evolution bougies

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 4 dagen geleden #15360 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cosrsa Evolution volledig zwarte bougies
Heren, denk aan de atmosferische druksensor of de EGR die vastzit. Voer de scan uit en kijk welke waarde hoger is. Onthoud dat zwarte bougies duiden op te veel brandstof en te weinig lucht. Kijk naar de lambdawaarden. Zijn alle vier de bougies zwart of is het een specifieke waarde? Kijk naar het vermogen van de auto. Kijk naar de gasklep, want soms kan dat probleem ontstaan als deze te vuil is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #15981 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cosrsa Evolution volledig zwarte bougies
Nou collega's, ik heb het probleem zeker gevonden: de zuurstofsensor was buiten bereik, soms werkte hij wel en soms niet, maar toen besloot ik hem te vervangen en was het probleem verdwenen. Nou, ik dank jullie hartelijk voor jullie medewerking en ik hoop dat we zo doorgaan, het is erg nuttig... doei, bedankt!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16025 door handmatig-mechanisch
Nou, ik kan je vertellen dat het veel te maken heeft met de sensoren die ze noemen, zoals de zuurstofsensor en de watersensor. Maar ik zou ook aanraden om bougies te plaatsen met een bepaalde weerstand of thermische classificatie. Controleer ook het TPMS, succes.