Zoek MDM

Bulletin

Help Ecosport TDCI 1.4 voorverwarmers

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 week geleden - 15 jaar 1 week geleden #15103 door handmatig-mechanisch
Ik heb een aansluiting nodig voor een dieselinjectievoorverwarmer. Die heeft vier draden voor een vergelijkbare relaisaansluiting, en ik heb de originele stekker niet. Ik heb de draadkleuren, maar ik weet niet waar ze zitten. Ik wil de computer niet verbranden. Ik heb heeeeeeeeeeeeee nodig. Bedankt.
Laatste editie: 15 jaar 1 week geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 week geleden #15114 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met Ecosport 1.4 TDCI voorverwarmers
Als u een parallelle installatie gaat uitvoeren, met een apart relais en eventueel een timer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 week geleden #15115 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met Ecosport 1.4 TDCI voorverwarmers
Nee, ik wil het origineel houden. De voorverwarmbox wordt geleverd met die aansluiting, maar de stekker is doorgeknipt en ik moet hem ontcijferen. Ik heb de kabels met vier aansluitingen waar ze in worden gestoken, maar ik weet niet welke waar in moet en dat is wat ik moet weten. Als iemand het weet, help me dan alsjeblieft. Met de originele stekker weet je het wel, maar het probleem is dat die niet verkrijgbaar is. Dank u wel.