Zoek MDM

Bulletin

hulp met een Honda Shadow VLX uit 1994

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #15073 door handmatig-mechanisch
Hulp bij een Honda Shadow VLX uit 1994 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met een Honda Shadow VLX uit 1994 en ik moet het richtingaanwijzersysteem repareren, maar ik kan geen elektrisch schema of onderdelenlijst vinden. Ik denk dat het het systeem is dat de lichten laat knipperen (het knipperen), maar ik weet niet waar het zit of hoe ik het moet testen. Ik ben geen monteur, ik heb wel verstand van elektronica, maar ik vind monteurs wel leuk en ik controleer en demonteer meestal de motoren van mijn familie. Dus als u me kunt helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15106 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Honda Shadow VLX uit 1994
als je de katten of hazzar inzet, maakt het dan geluid of werkt het niet?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15178 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Honda Shadow VLX uit 1994
Ik hoor geen enkel geluid. Ik denk dat het de knipperlichtunit is, maar ik weet niet waar die zit. Hoe zit dat op deze fiets?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15188 door handmatig-mechanisch
Je zou de draden moeten volgen om erachter te komen. Persoonlijk weet ik niet waar het zit, maar er zijn niet veel plekken waar je kunt zoeken. Zoek gewoon naar een flitser en klaar. Zo niet, volg dan de bedrading, sorry.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15231 door handmatig-mechanisch
Oké, laten we aannemen dat ik al heb gevonden waar de knippering zit. Hoe kan ik dit testen met een tester die spanning, stroom, continuïteit, soortelijke weerstand, capaciteit en henry's (spoelen) meet? Ik weet niet welke of wat deze zou moeten doen. Kunt u mij uitleggen hoe ik de knippering kan testen?