Hé, ik heb goed nieuws! Het is bijna voor 90% opgelost, om het zo te zeggen (omdat het soms voelt alsof hij naar 600 wil, maar dat doet hij niet, hij blijft hoog, dus ik hoop dat het beter wordt met het schoonmaken van het gasklephuis, want dat heb ik nog niet gedaan), want het is voelbaar, maar heel licht. Er is iets gedaan aan de gaskabel, omdat ze me vertelden dat die wat los zat, en daarnaast is de software van de computer geüpdatet. Deze twee dingen zijn bij de dealer gedaan en het kostte me $ 672,80 inclusief btw (mocht je het interesseren). De reden dat ik besloot de PCM te updaten, is omdat in hetzelfde bericht werd aanbevolen om het gasklephuis schoon te maken, en ik was van plan om dat zelf te doen. Dus, tijdens mijn zoektocht naar hoe je dat moest doen, kwam ik dit bericht tegen:
www.neonracingteam.com/foro/neon-2da-gen...pm-en-ocaciones.html
van iemand met hetzelfde probleem en met andere details over hoe je het lage stationair toerental tijdelijk kunt verhelpen. Ik hoop dat dit anderen helpt die hetzelfde probleem hebben. Met vriendelijke groet.