Zoek MDM

Bulletin

INFORMATIE OVER DE ASTRA AUTOMATIC UIT 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 3 weken geleden #14951 door handmatig-mechanisch
INFORMATIE OVER DE ASTRA AUTOMATIC UIT 2002 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden!! Ik sta op het punt een Astra automaat uit 2002 te kopen. Wat raden jullie me aan om te controleren? En wat vinden jullie van deze auto? Bedankt!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 weken geleden #14975 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: INFORMATIE OVER DE ASTRA AUTOMATIC UIT 2002
De Astra is geen doorsnee auto. De mechanica is niet ingewikkeld en hij presteert goed en efficiënt. In de automatische versie en met een 1.6-motor als parameter, aangezien er niet vermeld wordt welke motor erin zit, heeft hij normale gebreken zoals de temperatuursensor en de lambdasonde. Dat zijn de zaken die het vaakst kapotgaan. Met de automatische transmissie moet je heel voorzichtig zijn, want reparaties zijn erg duur. Als het voertuig meer dan 150.000 kilometer heeft gereden, kun je hem beter niet kopen. Maar het is een betrouwbare auto en de rest hangt alleen af van de behandeling en verzorging ervan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 weken geleden #15077 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: INFORMATIE OVER DE ASTRA AUTOMATIC UIT 2002
Bedankt, mijn vriend, voor je advies! De auto heeft eigenlijk 166.000 km op de teller. Ik heb hem niet gekocht!