Zoek MDM

Bulletin

EEN CAVALIER Z24 HEEFT LANG NODIG OM OP TE STARTEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden - 15 jaar en 3 maanden geleden #14792 door handmatig-mechanisch
EEN CAVALIER Z24 HEEFT LANG NODIG OM OP TE STARTEN Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden.

Ik heb een Cavalier Z24. Hij start even. De truc om hem iets sneller te laten starten, is dat ik de startknop een paar keer moet indrukken. Na een paar pogingen, maar met korte tussenpozen, loopt de auto als een zonnetje als hij eenmaal gestart is. Verder zijn er geen problemen.

Soms start hij even, maar alleen als hij dat wil. Ik heb dit probleem al meer dan een maand. Ik dacht dat het de pomp was, maar die heeft wel druk.
Laatste editie: 15 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14796 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Een CAVALIER Z24 heeft lang nodig om op te starten
Als het de Cavalier met een Bosch-temperatuursensor is, vervang die dan en klaar. Over het algemeen zijn GM-motoren erg irritant met deze sensor; hij start moeilijk en soms schokt hij. Het is geen duur reserveonderdeel. Of haal hem eruit en meet hem met een tester.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14797 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Een CAVALIER Z24 heeft lang nodig om op te starten
Bedankt. Ik had geen idee dat dit het kon zijn. Is dit de sensor die de motortemperatuur meet? Die zit in de pijp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14812 door handmatig-mechanisch
Als het de twee-aderige is, is het voor een klok