Hallo, een fijne dag allemaal. Allereerst bedankt voor de informatie die jullie verstrekken en belangeloos delen op de pagina. Het is erg goed.
Nou, mijn probleem is het volgende:
ik heb een Corsa sedan gekocht, bouwjaar 2003, standaard, degene met ramen, spiegels en een elektrische kofferbak, maar omdat ik dat niet heb gecontroleerd, heb ik niet gemerkt dat een van de ramen niet naar beneden ging (het raam achter de bestuurder). En ja, iemand die in de elektronica werkt wil dat repareren. Ik heb de deur gedemonteerd, ik ben bij de raamliftmotor gekomen en heb die van een externe bron voorzien en die gaat normaal en soepel omhoog en omlaag. De eerste keer heb ik de spanning gecontroleerd, maar toen ik op de schakelaars van de deuren drukte (de hoofdschakelaar en die op de deur zelf), heb ik die gemeten met een voltmeter en er komt niets bij de motor. Daarom heb ik hem van buitenaf gevoed. Het probleem is dat ik daar ben gebleven, omdat ik geen demontage- of elektrisch schema of locatie heb. Ze hebben me er een geleend. Ik heb de zekeringen gecontroleerd en die waren allemaal in orde. Er worden verschillende raamliftmodules genoemd, die heb ik gecontroleerd, maar niets. Het is nog steeds hetzelfde. Nee, ik heb gevonden waar de kabels vandaan komen die de motor van stroom voorzien.

Als iemand deze informatie heeft, zou ik dat bij voorbaat op prijs stellen. Ik word er nu al gek van, want ik ben al 20 dagen aan het proberen en heb nog steeds niets gevonden, en ik wil het niet zomaar uit elkaar halen...
Groeten.