Zoek MDM

Bulletin

Ik heb dringend hulp nodig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14829 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp Urgent II
Hallo, bedankt allemaal voor jullie advies. Ik ben degene met de Hyundai Elantra uit 2000. Ik heb gecontroleerd wat jullie me vertelden en het is prima. Het is een beetje verdwenen. Nu, als ik een halve tank of meer heb, en ik geef gas en til mijn voet een beetje op, voelt het alsof de motor vastzit en slaat hij af. Maar als ik minder dan een halve tank heb, heb ik er geen problemen mee. Deze auto is echt een fortuin voor me en ik begin er hoofdpijn van te krijgen. Help me alsjeblieft. [img/]

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14832 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Ik heb dringend hulp nodig II
Het is makkelijk wat je zegt, het hele probleem moet de pomp zijn, want met een halve tank werkt het goed en met meer niet. Het heeft niet veel zin om een ander onderdeel de schuld te geven. Controleer het nog eens, maar doe het goed. Misschien oververhit de pomp of verdrinkt hij. Controleer het.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14839 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb dringend hulp nodig
Hallo.
De situatie lijkt ingewikkeld. Maar het komt heel dicht in de buurt van de door kikemec genoemde oorzaak. We zouden echter meer zekerheid kunnen hebben. Ik hoop dat we de brandstofdruk in het inspuitspruitstuk kunnen meten onder de omstandigheden waarin de storing optreedt, om te bepalen of dit te wijten is aan drukverlies of overdruk. Ik hoop dat je dat kunt. Om meer zekerheid te krijgen.
Succes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14851 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Urgent II
Hé, heb je gecontroleerd of de brandstofpomp niet verstopt zit?
Controleer de injectoren, de verdeler en de synchronisator. Het
is waarschijnlijk een puur elektrisch probleem. Ik heb net een soortgelijk probleem gehad met een Golf, een Jetta en een Atos.
Ik heb de brandstofpomp van de ene vervangen, de computer van de andere, en als laatste de carburateur. Controleer wat ik je in die volgorde heb verteld en je zult zeker de storing vinden. Soms, als de ventilator niet goed is aangesloten of de aansluitingen kapot zijn, daalt het toerental en loopt de auto vast. Maak je benzinetank schoon.B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14855 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb dringend hulp nodig
Heb je de ontluchting en ontgassing van de tank gecontroleerd?

Dit is niet de eerste keer dat een tank druk opbouwt door een verstopte tank en een hoop problemen veroorzaakt.

Controleer ook de magneetklep van de tank, maar als deze defect raakt, verschijnt er een foutcode op de regeleenheid.

Met vriendelijke groet.