Zoek MDM

Bulletin

Ik heb dringend hulp nodig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15282 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handmonteur op het onderwerp " Ik heb dringend hulp nodig"
Hallo vrienden, excuseer me dat ik even weg ben. Wat betreft mijn autoprobleem: ik ben naar de monteur geweest en hij vertelde me dat het de brandstofpomp was, die meer druk trok dan normaal. Als ik meer dan een halve tank benzine had, kwam er meer druk op te staan en verzuipte de motor. Ik weet niet of jullie denken dat dat waar is. Nu heb ik nog een klein probleempje gevonden: als ik hem koud start, 's ochtends start hij meteen, maar na het starten blijft hij moeilijk aan. Alleen de eerste keer dat ik hem start, blijft hij normaal aan. Laatst heb ik hem de hele ochtend in de zon laten staan, ik heb hem tot ongeveer 11 uur aangezet en het gaf me geen problemen.
De bougies zijn nieuw, ze heten iryl, ik geloof dat ze zo heten. Bedankt dat je een beetje van je kostbare tijd hebt genomen...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15286 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb dringend hulp nodig
Ik denk dat het probleem niets met de pomp te maken heeft. Controleer deze keer de IAC, maak die schoon en, indien mogelijk, het inlaathuis en probeer de werking ervan te controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15370 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb dringend hulp nodig
Controleer de temperatuursensor, laat het gasklephuis schoonmaken en controleer de aardingsdraad, dit kan een losse aansluiting zijn.