Zoek MDM

Bulletin

Ik heb dringend hulp nodig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14737 door handmatig-mechanisch
Ik heb dringend hulp nodig. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, groet, mijn probleem is als volgt: ik heb een Hyundai Elantra Turismo uit 2000, die was uitstekend. Plotseling kreeg ik een probleem met de benzinetank. De benzine kwam terug. Ik bracht hem naar de monteur en die haalde hem uit elkaar om te controleren. Er was niets vreemds aan de hand. In hun drang om dit probleem op te lossen, hebben ze een paar kleine zaadjes uit de tank verwijderd die benzinedamp absorberen. Het probleem was verholpen, de benzine stroomt er prima in en alles. Nu heb ik een ander probleem: de motor slaat af. Zelfs als ik 80 of 100 km rijd, voelt het alsof hij vastzit als ik mijn voet een beetje van het gas haal. Als ik de koppeling intrap, slaat hij af. Ze weten niet wat het kan zijn. Ik heb de bougies, het brandstoffilter vervangen, de injectoren en het EFI-systeem schoongemaakt, maar niets...
Ik heb al veel geld uitgegeven en ik krijg dit probleem niet opgelost. Help me alstublieft, bedankt dat u de tijd neemt om dit te lezen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14741 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb dringend hulp nodig
Ik denk dat ze een onderdeel van de pomp hebben beschadigd. Als ze aan de tank hebben gewerkt, moeten ze dat onderdeel eerst controleren, aangezien daar toevoer- en retourslangen zitten. Bovendien heeft de pomp elektrische aansluitingen en het kan zijn dat ze daar per ongeluk een onderdeel hebben beschadigd. Uit wat u zegt, denk ik dat de pomp de brandstoftoevoer afsluit. Controleer dit en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14798 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend,
ik ben het met je vriend eens, controleer de brandstofretour, de hele leiding. Je kunt dit doen terwijl de auto stilstaat en controleer ook of de pomp de juiste druk heeft. Een lage druk zal een storing veroorzaken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14814 door handmatig-mechanisch
Hallo.
Nu ik de oorspronkelijke vraag lees, heb ik een vraag die ik graag door iemand beantwoord zou willen zien. Ik had nog nooit gehoord van die zaadjes die je noemde, die in de brandstoftank zitten voor brandstofdampen. Voor zover ik weet, en ik weet niet zeker of ik het goed heb, bestaat er een systeem met deze zaadjes: het busfilter. Dit filter is verantwoordelijk voor het afvoeren van gassen uit de tank bij koude starts en gebruikt deze om de motor te laten draaien. Klopt dat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14828 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp " Ik heb dringend hulp nodig II"
Hallo, bedankt allemaal voor jullie advies. Ik ben degene met de Hyundai Elantra uit 2000. Ik heb gecontroleerd wat jullie me vertelden en het is prima. Het is een beetje verdwenen. Nu, als ik een halve tank of meer heb, en ik geef gas en til mijn voet een beetje op, voelt het alsof de motor vastzit en slaat hij af. Maar als ik minder dan een halve tank heb, heb ik er geen problemen mee. Deze auto is echt een fortuin voor me en ik begin er hoofdpijn van te krijgen. Help me alsjeblieft. [img/]