Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Combo Diesel 1.7 Elektronisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14810 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Combo Diesel 1.7 Electronic
Hallo, ik heb je bericht ontvangen. Je hebt gelijk, de motor is een 1.3 elektronische diesel. Ik heb de verkeerde informatie gekregen. Hoe kan ik de timinginformatie (tuning) voor de Chevrolet Combo 1.3 CDTI dieselmotor krijgen? Bedankt voor je tijd. Het ga je goed.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14811 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Combo Diesel 1.7 Electronic
Hallo Victor, de motor is een 1.3 CDTI diesel. Heb je de informatie? Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14813 door handmatig-mechanisch
Hallo.
Wat betreft de timing van de 1.3, kan ik je vertellen dat er speciaal gereedschap wordt gebruikt om de nokkenassen en de krukas te blokkeren. De cilinderkop heeft pluggen waar de gereedschappen op worden gemonteerd, en op de krukas zitten ze vlakbij het vliegwiel. Er is ook een gereedschap om de kettingspanner te blokkeren. Wat ik nog kan toevoegen, is dat de demperbout linkse draad heeft. Ik denk ook, maar ik weet het niet zeker, dat het oliecarter verwijderd moet worden.
Succes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14826 door handmatig-mechanisch
Hallo Victor, ik heb je bericht ontvangen. Dank je wel voor je bijdrage en je informatie. Ik ben je erg dankbaar en hoop dat het goed met je gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14827 door handmatig-mechanisch
Hallo megabeat_1, ik heb je bericht ontvangen. Je hebt gelijk, de motor is een 1.3 CDTI diesel. Hoe kan ik aan de benodigde informatie komen? En als je de motorstoring hebt, zou dat ook heel handig zijn. Ik heb de motor namelijk gedemonteerd aangetroffen. Bedankt voor je hulp. Het ga je goed.