Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Combo Diesel 1.7 Elektronisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden - 15 jaar en 3 maanden geleden #14830 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Combo Diesel 1.7 Electronic
De storing wordt ingewikkelder, omdat ik het werkplaatshandboek niet heb. Ik stuur je het timingdiagram meteen.

De waarheid is dat er geen informatie is over hoe de timing moet worden afgesteld. Verwijder gewoon de nokkenasdeksels en plaats het borggereedschap. Doe hetzelfde met de krukas en zorg ervoor dat de nokkenasinkepingen horizontaal staan.

Er staat ook dat je na de montage een nieuwe schroef op de krukaspoelie moet draaien.

Het allerbeste.
Laatste editie: 15 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14861 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Combo Diesel 1.7 Electronic
Hallo megabeat, hoe kan ik contact met jullie opnemen voor informatie? Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14862 door handmatig-mechanisch
Hallo Megabeat, ik heb de informatie ontvangen, bedankt, het zal erg nuttig zijn, zorg goed voor jezelf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14863 door handmatig-mechanisch
Kola, nogmaals Megabeat. Het zou heel erg helpen als je me de installatie van de distributie zou kunnen geven. Groeten, sorry voor de aandrang.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14877 door handmatig-mechanisch
Procedures voor klepafstelling en timing:

VEREISTEN VOOR DEMONTAGE/MONTAGE VAN DE DISTRIBUTIEKETTING:

Het oliecarter moet worden verwijderd.

Verwijder de afdichtpluggen van de nokkenasbehuizing (1).
Plaats de nokkenasblokkeergereedschappen (2).

De uitsparingen van de nokkenasblokkeergereedschappen moeten horizontaal zijn (3).

OPMERKING: MARKEER DE UITSPARINGEN VAN HET BORGGEREEDSCHAP MET VERF VÓÓR MONTAGE (4).

Draai de krukas in de normale draairichting totdat de nokkenasblokkeergereedschappen hoorbaar in hun uitsparingen klikken.

Plaats de krukasblokkeerpen in het gat in de koppelingsbehuizing (5).

Plaats het spannerblokkeergereedschap (6) voordat u reparatiewerkzaamheden aan de motor uitvoert.

Draai de bout van de krukaspoelienaaf (7) vast. Aanhaalmoment: A = Agila, Astra H en Meriva. B = Corsa C, Combo C, Corsa D, Tigra B, GEBRUIK EEN NIEUWE BOUT. OPMERKING

: DE BOUT VAN DE KRUKASPOELIENAAF HEEFT LINKSE DRAAD.

AANHAALMOMENTEN:

CARTERBOUTEN = 9 Nm KRUKASPOELIE CENTRALE
BOUT = 50 Nm + 90º LINKS.