Zoek MDM

Bulletin

problemen met mijn 91 Corolla.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14834 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met mijn Corolla uit 1991.
Hallo, ik vertel je dat ik de klep die je aanraadde (IDLE) heb schoongemaakt en dat het een fantastisch resultaat opleverde. Ik zeg fantastisch omdat het voertuig aanvoelt zoals ik het nog nooit eerder heb gevoeld. Tot dat moment was alles in orde, maar toen had ik het gevoel dat het weer misging en had ik hetzelfde probleem als voorheen, maar minder abrupt dan voorheen. Ik denk dat de oplossing is om de klep te vervangen... wat denk jij?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14837 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met mijn Corolla uit 1991.
Hallo. Ik ben blij te horen dat je een goed resultaat hebt bereikt, maar voordat je besluit hem te vervangen, probeer dan eerst het hele inlaatsysteem schoon te maken waar het zich bevindt. Het probleem zit mogelijk niet in de klep zelf, maar in de vervuiling van de kanalen. Koppel ook de accu een paar minuten los, zodat de ECU zichzelf kan resetten en de storing niet herkent.
Succes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15193 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor alles Victor, het spijt me dat ik niet heb gereageerd om je te vertellen hoe je advies voor mij heeft uitgepakt, maar ik had problemen met mijn internetverbinding. Ik heb goed nieuws: na het schoonmaken van mijn auto is hij superstabiel en is de loop helemaal niet veranderd. Met andere woorden, hij is weer als nieuw. Het probleem is opgelost. Je hulp was uitstekend, daarom zeg ik dankjewel, want mensen zoals jij maken mechanisch werk haalbaarder. Echt bedankt.