Zoek MDM

Bulletin

Mijn Ford Fiesta is een beetje snel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14643 door handmatig-mechanisch
Mijn Ford Fiesta is een beetje snel. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen,

hallo vrienden, ik wil graag weten wat ik moet doen. Het blijkt dat mijn auto, een Ford Fiesta uit 1999, een beetje accelereert, en aangezien dit model geen toerenteller heeft, is het iets ingewikkelder. Ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan oplossen door het toerental iets te verlagen, zodat de auto minder accelereert... Alvast hartelijk dank en ik hoop zo snel mogelijk op jullie hulp, alvast bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14649 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Ford Fiesta is een beetje snel
Controleer waar het snoer eindigt, daar zit een stelschroef. Het is de bedoeling om het nooit te verplaatsen, maar als je het wilt doen, doe het dan naar links, omlaag, rechts, omhoog. Ik denk, op basis van wat je zegt, dat je op luchtlekken moet controleren. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14663 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Ford Fiesta is een beetje snel
Hallo.
Weet u wanneer de storing is begonnen? Ik bedoel, als het na een reparatie of zoiets gebeurt, zodat we u beter kunnen adviseren. Het gebeurt altijd, of het nu koud of warm is, laat het ons weten.
Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14818 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor de hulp, maar ik heb het probleem al gevonden. Het blijkt dat de monteur die ik heb laten komen de klem van de luchtslang los heeft laten zitten en dat hij van de 4 schroeven op het deksel van het luchtfilter er 3 los heeft laten zitten. Hierdoor kwam er veel lucht in de auto en daardoor accelereerde de auto minder goed. Nu vertel ik je dat ik een veel ernstiger probleem heb. Het lijkt erop dat een bougie doordrenkt is met olie, waardoor de auto olie door de zuiger pompt. Dat is echt heel erg. Het vreemde is dat de zuiger blijkbaar niet werkt, want als ik de hoge kabel verwijder, slaat de auto niet over alsof de cilinder niet werkt. Wat moet ik doen? De reserveonderdelen zullen erg duur zijn, want ik weet dat ik de zuiger moet laten repareren.