Zoek MDM

Bulletin

Mijn Ford Fiesta is een beetje snel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #14643 door handmatig-mechanisch
Mijn Ford Fiesta draait iets te hoog in toeren. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen

allemaal. Ik wil graag weten wat ik moet doen. Mijn Ford Fiesta uit 1999 rijdt iets te snel, en omdat dit model geen toerenteller heeft, is het wat ingewikkelder. Ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan oplossen door het toerental wat te verlagen, zodat de auto niet zo snel aanvoelt. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #14649 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Mijn Ford Fiesta loopt wat onregelmatig.
Kijk waar de kabel eindigt; daar zit een stelschroef. Het is de bedoeling dat je die nooit beweegt, maar als je dat toch wilt, draai hem dan naar links om hem te laten zakken en naar rechts om hem te verhogen. Op basis van wat je hebt verteld, denk ik dat je moet controleren op luchtlekken. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #14663 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Mijn Ford Fiesta loopt wat onregelmatig.
Hallo.
Weet u wanneer dit probleem is begonnen? Is het bijvoorbeeld na een reparatie opgetreden? Dat zou ons helpen om u beter te adviseren. Doet het probleem zich altijd voor, zowel bij koud als warm weer? Laat het ons weten.
Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14818 door handmatig-mechanisch
Hartelijk bedankt voor je hulp, maar ik heb het probleem al gevonden. Het blijkt dat de monteur die ik heb gevonden de klem van de luchtinlaatslang los had laten zitten, en dat drie van de vier schroeven op de luchtfilterkap ook los zaten. Hierdoor kwam er te veel lucht in de auto, wat het acceleratieprobleem veroorzaakte. Maar nu heb ik een veel ernstiger probleem. Het lijkt erop dat een van de bougies doordrenkt raakt met olie, waardoor er olie door die cilinder lekt – iets heel ernstigs. Het vreemde is dat de cilinder niet lijkt te werken, want als ik de bougiekabel loskoppel, slaat de motor niet over, alsof die cilinder niet ontsteekt. Wat moet ik doen? De onderdelen zullen erg duur zijn, want ik weet dat de zuiger opnieuw van zuigerveren moet worden voorzien...