Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane herkent de sleutel niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 4 weken geleden #1460 door handmatig-mechanisch
Renault Mégane herkent de sleutel niet. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik maak van deze gelegenheid gebruik om iedereen te begroeten, ik ben net aangekomen, ik wist niet van dit forum,

een Renault Megane model 2000 vol diesel is bij mijn werkplaats aangekomen, het dashboardlampje knippert, wat aangeeft dat de sleutel niet wordt herkend, natuurlijk stel ik de vraag omdat ik geen scanner heb, is er een zekering? en waar, in de doos van dezelfde, ik vind er geen, dit gebeurde van het ene op het andere moment en met beide sleutels tegelijk... volgens de eigenaar... iets dat we altijd met een pincet moeten verwijderen....

De sleutel heeft een rechthoekige transponder met een kleine inkeping in een van de punten, het is niet dezelfde met een meer uitgesproken inkeping,

het is een model Renault Megane vol diesel van 2000, Argentinië,
Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 4 weken geleden #1461 door handmatig-mechanisch
Antwoord van de handmechanica op het onderwerp Oplossing
Hallo allemaal, ik heb de reden al gevonden. In dat model is het uitlezen van de sleutels gedeprogrammeerd. Het is fase 1 en wordt herkend als fase 2. Volgens de informatie die ze me gaven, is het opgelost met een scanner die de nieuwe sleutels herkent. Maar het probleem zal zich ongetwijfeld binnenkort weer voordoen, of er moet een nieuw sleutelpaar uit een andere fase worden gemaakt en het probleem is opgelost. Nou ja, allemaal erg duur voor de klant.

Auto's worden steeds complexer, met het idee dat ze in de officiële dienst terechtkomen. Binnenkort hoeven we alleen nog maar wat schroeven aan te draaien en verder niets. Dank aan iedereen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 10 maanden geleden #1703 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane herkent de sleutel niet

Hallo vrienden, ik maak van deze gelegenheid gebruik om iedereen te begroeten, ik ben net aangekomen, ik wist niet van dit forum,

een Renault Megane model 2000 vol diesel is bij mijn werkplaats aangekomen, het dashboardlampje knippert, wat aangeeft dat de sleutel niet wordt herkend, natuurlijk stel ik de vraag omdat ik geen scanner heb, is er een zekering? en waar, in de doos van dezelfde, ik vind er geen, dit gebeurde van het ene op het andere moment en met beide sleutels tegelijk... volgens de eigenaar... iets dat we altijd met een pincet moeten verwijderen....

De sleutel heeft een rechthoekige transponder met een kleine inkeping in een van de punten, het is niet dezelfde met een meer uitgesproken inkeping,

het is een model Renault Megane vol diesel van 2000, Argentinië,
Alvast bedankt

Goedemorgen vanuit Mexico.

Het ontstekingssysteem bestaat uit 3 lijnen, de sleutelchip, een antenne in het schakelgedeelte, de decoderbox en de computer, alles staat in serie.

In dit geval stuurt je decoder een verkeerd signaal van de chip naar de computer. Als je hem scant, misleid je de computer alleen maar, waardoor je in de war raakt en je hem opnieuw moet laten coderen. Het is raadzaam om de decoder onmiddellijk te vervangen.

groeten.