Zoek MDM

Bulletin

Informatie over de Nissan Xtrail

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14558 door handmatig-mechanisch
Informatie over de Nissan Xtrail. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Hallo,

kunt u mij helpen? Ik heb een Xtrail uit 2006. Wanneer ik de brandstoftank helemaal vul, geeft de niveau-indicator op het dashboard niet het maximum aan. Wat zou het probleem kunnen zijn? Kan iemand die de werkplaatshandleiding in het Spaans heeft voor de benzine Xtrail mij die geven?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14561 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Informatie over de Nissan Xtrail
In eerste instantie kan het iets simpels zijn als een beschadigde of verstopte brandstofmeter (de vlotter in de tank die het brandstofniveau meet).

Soms maakt de schuif geen goed contact, waardoor de wijzer van de klok niet goed beweegt of op en neer beweegt.

Andere keren blijft de as hangen en komt niet omhoog, zelfs niet als de brandstoftank vol is, waardoor de wijzer van de klok onder de gewenste stand staat.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14566 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Informatie over de Nissan Xtrail
Het kan ook zijn dat de markeerkam versleten is op de laatste lijn of geen contact maakt. Een andere mogelijkheid is dat, als er recentelijk reparaties aan de pomp zijn uitgevoerd, de vlotterpoot verbogen kan zijn bij het verwijderen ervan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14568 door handmatig-mechanisch
Goedenavond.
Ik denk dat het een goed idee is om het instrumentenpaneel te controleren. Een simpele test die je kunt doen, is de draad van de sensor naar de tank aan de grond zetten, zodat de spoel van het instrument even volledig onder spanning staat. Als hij vol gas geeft, ligt het probleem bij de tank.
Succes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14581 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor de opmerkingen, ik zal controleren wat er aangegeven wordt.