Zoek MDM

Bulletin

Ford f150 2004 4.2L codes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14628 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford f150 2004 4.2L codes.
kijk, het krijgt misschien geen signaal, maar om helemaal zeker te zijn kunt u de injectoren op een testbank testen om er zeker van te zijn dat ze werken of, als dat niet zo is, kunt u de positie van de injectoren veranderen en proberen dezelfde kabels los te koppelen die u noemde. Als de fout zich blijft voordoen in dezelfde cilinder, dat wil zeggen, cilinders 3 en 4, dan hebben we het over injectiepulsen. Als dit het geval is en uw injectie niet sequentieel is, dat wil zeggen dat alle injectoren tegelijkertijd ontsteken, kunt u de fasekabel met de injector aan de zijkant overbruggen om te kijken hoe het werkt. Ik heb het gedaan op een Ford Score en het werkte perfect. Ik weet niet of het ook werkt op de 150. Ik ken het systeem niet, want hier in Chili zijn er niet veel, in ieder geval niet hier in Coquimbo. Het is belangrijk dat u de bougies verwijdert uit de cilinders die u noemt om te kijken of ze er nat of droog uitkomen, of er bijvoorbeeld geen injectie is of juist teveel, of dat de injector open of gezaagd is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.