Oké, nu ga ik je over mijn probleem vertellen... Ik heb een Nissan Bluebird uit 1993, ik heb de motor vervangen door een uit 1996... maar voordat ik die verving, raakte de hele kabelboom van de ECU naar de motor en de verbindingen los... nou ja, we zijn erin geslaagd alles aan te sluiten... en toen we de motor weer in elkaar zetten, ging alles goed, de auto start, loopt en alle versnellingen schakelen... maar ik merkte dat hij op toeren kwam en niet stationair kon blijven draaien, ik heb hem naar verschillende plekken gebracht en ze konden de fout niet vinden... nu, na een complete onderhoudsbeurt, liep de auto soepel en alles... maar als ik plotseling rem, slaat de auto af... de monteur vertelde me dat de IAC-klep geen signaal ontving van de ECU... maar dat hij hem handmatig had gekalibreerd zodat de auto niet zou afslaan... het enige wat hij deed was accelereren

!!! Ik heb onlangs mijn hoofdremcilinder gecontroleerd en ik wilde de rubbers en dergelijke vervangen... en dat heb ik gedaan... maar nu blijft het probleem bestaan... Ik weet niet of het een vacuümleiding is... misschien heeft iemand dit probleem eerder gehad U_U!!! Ik heb hier al maanden last van en ik wil vaker met mijn auto op pad, maar dat lukt me niet U_U!