Zoek MDM

Bulletin

Ik heb hulp nodig met mijn Kia Avella 2

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14461 door handmatig-mechanisch
Ik heb hulp nodig met mijn Kia Avella 2 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik ben nieuw op dit forum en ik zoek hulp met het probleem met mijn auto.

Het probleem met mijn auto is dat hij tijdens het rijden plotseling vertraagt en vermogen verliest, en wanneer ik probeer te accelereren, accelereert de auto niet, maar verliest hij vermogen en stopt.
Soms stopt hij niet en pakt hij dan weer op.
Dit overkomt me meerdere keren tijdens de afstanden die ik met mijn auto afleg.
Ik heb hem naar een garage gebracht, ze hebben de motor, bougies, kleppen en sensoren volledig gereinigd, en ik weet niet wat het probleem zou kunnen zijn.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem, alvast bedankt.

Kia Avella Delta 2
uit 1998

elektronische katalysator.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14463 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb hulp nodig met mijn Kia Avella 2
hoe de auto zich gedraagt bij stationair draaien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14464 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb hulp nodig met mijn Kia Avella 2
Slechts één ding, het komt er langzaam uit, maar het komt eruit. Je zegt dat het zuigt als het draait. Ik neem aan dat je bedoelt dat het vermogen verliest. Weet je, ik heb onlangs een Terracan verkocht, met bijna hetzelfde probleem. Vervang het filter, de bougies, de kabels, controleer de grond en uiteindelijk moest ik de detonatiesensor vervangen, en dat was het probleem. Maar ik begin liever met het controleren van de flowsensor. Die kan verstopt zijn door vuil. Doe er wat carbucleaner op en laat het drogen, kijk wat er gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14465 door handmatig-mechanisch
Dat is wat mij overkomt. Verschillende mensen hebben me verteld dat het een sensor zou kunnen zijn, dus morgen ga ik dat allemaal controleren.
Heel erg bedankt voor je tijd. Dan laat ik je weten hoe het gegaan is. Met vriendelijke groet.