- Bedankt ontvangen: 2
 Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.
											Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Hallo allemaal, ik zeg jullie dat de Derby nog steeds niet start. Ik heb de hele verdeler al vervangen en de monteur heeft de timing van de poelies opnieuw gecontroleerd. Ik heb de bobine vervangen, inclusief het ontstekingsblok, maar hij vonkt nog steeds niet. De brandstofpomp werkt en de bobine wordt aangestuurd door de ontsteking. Ik moet alleen nog de computer controleren. Eerst ga ik naar een monteur om de computer te laten controleren om te zien wat er mis mee is. Met vriendelijke groet.
 Hallo allemaal, ik zeg jullie dat de Derby nog steeds niet start. Ik heb de hele verdeler al vervangen en de monteur heeft de timing van de poelies opnieuw gecontroleerd. Ik heb de bobine vervangen, inclusief het ontstekingsblok, maar hij vonkt nog steeds niet. De brandstofpomp werkt en de bobine wordt aangestuurd door de ontsteking. Ik moet alleen nog de computer controleren. Eerst ga ik naar een monteur om de computer te laten controleren om te zien wat er mis mee is. Met vriendelijke groet.    Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

14 september 2025
14 september 2025