Zoek MDM

Bulletin

Mijn auto rijdt niet harder dan 50 km/u

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14368 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb een Dodge Viper die niet harder dan 50 km/u gaat. Het probleem is dat hij niet verder accelereert. Ik heb gehoord dat het probleem de luchtmassameter of de luchtmassameter zou kunnen zijn en ik zou graag willen weten of iemand me zijn/haar mening kan geven. De compressie van de auto is in orde en morgen controleer ik het ontstekingssysteem. Als iemand de handleiding heeft of me kan vertellen waar ik die kan vinden, zou dat fantastisch zijn, want er is geen manier om dat te doen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14382 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn auto rijdt niet harder dan 50 km/u
Kijk, je auto wordt waarschijnlijk afgeregeld op die snelheid en bij een bepaald toerental. Koppel de snelheidssensor los om dit te controleren. Het zou ook de barometersensor kunnen zijn, of als de auto een TPMS heeft, zou dat ook de oorzaak kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14404 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn auto rijdt niet harder dan 50 km/u
Hoi, je vermeldt niet of de auto goed reageert bij stationair draaien of bij accelereren wanneer hij stilstaat. Ik denk dat je het koppelingssysteem van de auto moet controleren. Ik hoop dat je je probleem kunt oplossen. Doei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 3 weken geleden #14844 door handmatig-mechanisch
Hallo... Heb je je brandstofpomp gecontroleerd?

Of zou het ook kunnen komen doordat je katalysator verstopt zit?

Succes.;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 weken geleden #15031 door handmatig-mechanisch
Hallo, het zou de flowmeter kunnen zijn, maar als deze een intercooler heeft, zou het daar ook een defect kunnen zijn.
Met vriendelijke groet