Zoek MDM

Bulletin

Ford Focus,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14363 door handmatig-mechanisch
Ford Focus, gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb hoofdpijn met een Focus uit 2001, een Zetec-motor uit 2000. Het probleem is dat hij niet in de lage versnelling blijft, en als dat wel gebeurt, krijg ik problemen zoals de bobine. Ik heb de bobine en de bougiekabels vervangen, ik heb de IAC-klep schoongemaakt, ik heb het geprobeerd en de zuiger draait, maar sluit niet helemaal. Verder trilt hij veel, de hele kofferbak. Ik heb de laders vervangen. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14375 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus,
Meet de druk. Het lijkt erop dat je één cilinder minder hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14386 door handmatig-mechanisch
KIJK HOE HET GAAT, WEET JE DAT DIT HET TYPE PROBLEEM IS? HET LIJKT MIJ DAT HET EEN AARDINGSPROBLEEM KAN ZIJN? PROBEER ALLE AARDING VAN HET CHASSIS, DE MOTOR, ETC. SCHOON TE MAKEN, EN ALS JE HET NIET ZIET, CONTROLEER DAN DE TOERENTALSENSOR.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14394 door handmatig-mechanisch
Dank je wel, dank je wel, ik waardeer je opmerkingen echt, man. Ik zal de gronding controleren, ik zal de compressies bekijken, gewoon een duca, heb je de IAC-klep schoongemaakt? Merk op dat ik hem heb schoongemaakt en buiten heb getest, maar ik zag dat hij niet volledig afdicht. Ik weet niet of dat komt doordat ik het probleem buiten heb. Ik betwijfel of het komt doordat hij eenmaal op de inlaatrail is geplaatst, volledig afdicht.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14409 door handmatig-mechanisch
Goedenavond.
Het is belangrijk dat u niet begint met het tellen van de resultaten van de observaties die andere gebruikers u hebben verteld. Wat betreft de IAC-klep: niet alle kleppen sluiten volledig, omdat de fabrieksinstelling is om de motor stationair te laten draaien. U kunt de conditie van de water- en luchttemperatuursensoren controleren, die informatie naar de IAC sturen zodat deze het stationair draaien kan regelen. Een andere controle die u kunt uitvoeren, is controleren of u geen lucht aanzuigt via het inlaatspruitstuk of de vacuümslangen.
Laat het ons weten
. Succes...