Zoek MDM

Bulletin

Peugeot Boxer Ik werk niet meer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14251 door handmatig-mechanisch
Peugeot Boxer Ik werk niet meer Geplaatst door manual-mecanica
Groeten aan de hele community, mijn vraag is wat te doen met een PEUGEOT BOXER 1.9 DIESEL uit 2000, het lampje dat op het dashboard verschijnt, blijft branden
sleutelvormig en zegt CODE, daarom start hij niet, ze rekenen me veel om hem te repareren (280 duizend pesos), ze vertelden me dat ik de computer opnieuw moet programmeren en dan moet zoeken naar de pan en een heleboel andere details... Ik sprak met een man die een Peugeot demontagewerkplaats heeft, hij rekende me de helft om het blokkerende systeem te verwijderen door een lampje van de pomp te vervangen en een elektrische aanpassing voor de oliedoorgang... (omdat ik geen geld had deed ik het werk zelf), ik verving het lampje voor een tegenovergestelde actie (degene die had toen ik de stroom aansloot de plunjer kwam eruit en degene die de plunjer verving gaat naar binnen) Ik heb hem aangesloten en gestart enyyy het werkt niet.. hahaha, ik weet niet hoe ik het blok moet loskoppelen van de achterkant van de pomp waar 3 kabels binnenkomen??.. ALS IEMAND MIJ KON HELPEN MET MIJN PROBLEEM ZOU HET GEWELDIG ZIJN, OMDAT IK AL 2 WEKEN OP EEN MOTOR RIJD EN IK HEB EEN VERKOUDHEID DIE MEER DAN SCHIJT IS.....EEN GROTE KNUFFEL EN GROETEN AAN DE HELE GEMEENSCHAP()Met vriendelijke groet, Luis Acuña

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.