Hallo allemaal, mijn vraag is wat ik moet doen met een Peugeot Boxer 1.9 Diesel uit 2000. Het waarschuwingslampje op het dashboard blijft branden.
Het is een sleutelvormig onderdeel met de tekst CODE, dus hij start niet. Ze vragen me een hoop geld voor de reparatie (280.000 pesos). Ze vertelden me dat ze de computer opnieuw moeten programmeren en dan het probleem moeten vinden, en nog een heleboel andere details... Ik heb met iemand gesproken die een Peugeot-onderdelensloperij heeft; hij vraagt me de helft van de prijs om het vergrendelingssysteem te verwijderen door een brandstofpompsensor te vervangen en een elektrische aanpassing aan de brandstoftoevoer te maken... (aangezien ik het geld niet had, heb ik het zelf gedaan). Ik heb de sensor vervangen door een met de tegenovergestelde werking (bij de oude sprong de plunjer eruit als ik de stroom aansloot, bij de nieuwe gaat de plunjer erin). Ik heb hem aangesloten en geprobeerd te starten, en... hij start niet... hahaha. Ik weet niet hoe ik het slot aan de achterkant van de pomp, waar drie draden op zitten, moet losmaken. Als iemand me met mijn probleem zou kunnen helpen, zou dat geweldig zijn, want ik rijd al twee weken motor en ik heb... meer een verkoudheid dan diarree..... Een dikke knuffel en groeten aan de hele community!Met vriendelijke groet, Luis Acuña