Hallo forumvrienden, ik ben echt ten einde raad. Ik heb een Honda Civic uit 2009 in mijn werkplaats staan. De eigenaar heeft hem weggebracht vanwege olielekkage in het hydraulische rek. Er zijn ongeveer 3 rekken vervangen tot het derde exemplaar zonder lekkage. Het stuurwiel was echter stroef en bij het draaien is het ook stroef, dus hebben we de hydraulische pomp vervangen. Dat zijn 4 pompen en hij is nog steeds stroef. Het enige probleem is dat, aangezien de auto nieuw is en de onderdelen van de Civic uit 2006 hier in Honduras tweedehands zijn, er alleen tweedehands onderdelen voor die auto te koop zijn. De eigenaar wil de onderdelen uit de Verenigde Staten bestellen omdat het een auto is die daar vandaan komt. Hij is van de veiling, maar hij twijfelt omdat hij geld heeft uitgegeven aan gebruikte onderdelen en die zijn duur. Hij zegt dat ik moet kijken hoe ik het probleem kan oplossen, maar ik denk dat hij nieuwe moet bestellen. Help me alsjeblieft als iemand me een e-mail wil sturen. Dit is mijn Alvast bedankt. :(