Zoek MDM

Bulletin

Hulp met een Jetta A2

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14216 door handmatig-mechanisch
Hulp bij een Jetta A2 Geplaatst door manual-mecanica
Nou, mijn auto rookte wel, maar hij werkte perfect. Om de rookontwikkeling te verhelpen, deed ik de gebruikelijke dingen:

- Ik heb de bougies schoongemaakt (aangezien ze nieuw zijn).
- Ik heb de carburateur verwijderd en de hele carburateur schoongemaakt
. - Ik heb de filters vervangen

. Toen ik besloot het te proberen, was mijn auto supertraag, heel erg langzaam. Hij reed vooruit en bleef maar roken en verbruikte veel benzine. Zelfs als hij vooruit reed, rookte hij naar benzine, heel erg veel benzine. Ik heb de bougies verwijderd en nieuwe erin gezet, maar de auto werd langzamer en ik kon de heuvels niet op:boos: omdat hij supertraag reed.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen mijn probleem op te lossen en me vanaf nu verder te helpen. Bedankt aan degenen die me hebben geholpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14229 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Jetta A2
Uw carburateur is kapot. Misschien heeft u hem niet goed gemonteerd en de positie van de sproeiers veranderd. Misschien is de brandstofpomp beschadigd. Ik denk dat het alleen de carburateur is en niets anders.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14231 door handmatig-mechanisch
Vertel me dat nou niet,:lachen: :lachen: :( ik heb precies gedaan wat ik altijd doe: ik heb alles uit de carburateur gehaald wat ik kon om hem goed schoon te maken, en de auto was prima, hij liep als een zonnetje, dus ik weet het niet. Alleen al door wat ik met de auto heb gedaan, is hij zo traag en traag dat de auto en het gaspedaal heel zwaar aanvoelen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14248 door handmatig-mechanisch
Misschien is het snoer of de vlinderklep in de inlaat niet goed gemonteerd. Controleer het nog eens, ik weet niet waarom ik ruik dat het snoer daar zit, of het vlotterniveau.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14260 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag.

Op basis van mijn ervaring is het belangrijk om te weten of je iets aan de carburateur hebt vervangen, want na een tijdje slijten de injector, de naald, de zitting en vele andere onderdelen. Ze zijn echter met elkaar verbonden en dat voorkomt dat je auto kapotgaat. Wanneer je ze schoonmaakt en dezelfde onderdelen terugplaatst, kan dat lucht- of benzinelekken veroorzaken. Ik raad je aan om het reserveonderdeel te vervangen en je carburateur goed te branden, en vooral heel voorzichtig te zijn met de montage. Ik hoop dat deze bescheiden tips nuttig zijn. Met vriendelijke groet, Wilbert