Zoek MDM

Bulletin

de motor is geblokkeerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14208 door handmatig-mechanisch
De motor is geblokkeerd .
Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn motor. Ik probeerde mijn dieselmotor te starten en nadat hij perfect draaide, blokkeerde hij plotseling. Dat was op zaterdag. Vandaag, maandag, probeerde ik hem handmatig te draaien en ik kon hem in de tegenovergestelde richting van de startmotor draaien en hij draaide perfect totdat hij blokkeerde. Terwijl ik hem draai, hoor ik iets vreemds uit de brandstofinspuitpomp komen. Daarom denk ik dat de brandstofinspuitpomp er iets mee te maken heeft. Weet iemand wat hier mis mee kan zijn of heeft iemand hetzelfde meegemaakt? (Ik hoop op jullie mening.)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14223 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: De motor is geblokkeerd
Uit wat u zegt, blijkt dat de motor vastloopt omdat hij niet goed is afgesteld en de kleppen vastlopen. Dat is wat u zegt. Als u geluiden hoort in de pomp, kan het zijn dat het lager kapot is of dat er iets uit elkaar is gekomen en de tanden zijn versprongen. Als uw voertuig is uitgerust met een olieafzuiger bij de nokkenasuitgang, controleer deze dan, want de excentrische as kan verdraaid zijn en vastlopen. Dit gebeurt bij Renaults.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.