Zoek MDM

Bulletin

RESERVEONDERDELEN VOOR 4D56-MOTOR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14193 door handmatig-mechanisch
RESERVEONDERDELEN VOOR 4D56-MOTOR Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik moet de 4D56-motor van mijn Mitsubishi Pajero repareren. Ik heb gehoord dat Hyundai-onderdelen compatibel zijn met de motor. Klopt dit?
Ik zou uw hulp op prijs stellen, aangezien ik alleen problemen heb met de zuigers. Ik heb de originele niet kunnen vinden en ik wil ze kopen voor een Hyundai, maar ik moet weten of ze compatibel zijn (welk model) of niet.
Ik hoop dat u me kunt helpen.

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14221 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: RESERVEONDERDELEN VOOR 4D56-MOTOR
Mitsubishi- en Hyundai-onderdelen zijn inderdaad compatibel, maar je moet wel op zoek naar precies hetzelfde onderdeel. De onderdelenhandelaren weten welke compatibel is. De L-200 is bijvoorbeeld compatibel met de H-100. Je hoeft het alleen maar te vragen. Als het een Pajero betreft, kun je problemen krijgen, omdat deze via Iquique wordt geleverd, in het geval van Chili, en het is daar moeilijker om onderdelen te vinden. Waar kom je vandaan, zodat we je kunnen helpen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14234 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: RESERVEONDERDELEN VOOR 4D56-MOTOR
Hoi, bedankt voor de tip. Ik ben momenteel in Castro, Chiloé.