Zoek MDM

Bulletin

accent95

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14146 door handmatig-mechanisch
accent95 Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem, laten we eens kijken of iemand me kan helpen. Als ik 80 km rijd, verliest de auto plotseling vermogen en moet ik het gas loslaten, anders slaat hij af. Gisteren, woensdag, besloot ik de brandstofpomp te vervangen en het probleem was opgelost. Ik reed tot 100 km en niets. Vandaag, donderdag, toen ik over een paar dammen reed en 15 tot 20 km reed, wilde de motor uitslaan alsof er geen brandstof in kwam, in tegenstelling tot het vorige probleem, dat ik niet kon rijden. Heeft iemand suggesties? Ik heb hem al laten uitlezen, maar de computer geeft niets aan. Hij is perfect, er verschijnen geen foutmeldingen. Wat zou het kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14151 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: accent95
Ik denk dat je je brandstofdrukventiel of je pomprelais moet controleren. Misschien werkt het niet goed.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14238 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: accent95
Als de auto niet zo heel nieuw is, en je hebt de pomp al vervangen en laten uitlezen en er is nog steeds niets gevonden, dan moet je de brandstofleidingen controleren om er zeker van te zijn dat ze niet verstopt zitten door vuil. Of controleer de filters om er zeker van te zijn dat die niet te veel verstopt zitten. Controleer dat en laat ons weten wat er aan de hand is.