Zoek MDM

Bulletin

accent95

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #14146 door handmatig-mechanisch
accent95 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen. Als ik 80 km/u rijd, verliest de auto plotseling vermogen en moet ik het gaspedaal loslaten, anders slaat de motor af. Gisteren, woensdag, heb ik de brandstofpomp vervangen en het probleem was verholpen. Ik heb tot 100 km/u gereden zonder problemen. Vandaag, donderdag, reed ik in de file met 15-20 km/u en de motor dreigde af te slaan, alsof hij geen brandstof meer kreeg. Dit in tegenstelling tot het vorige probleem, toen de auto helemaal niet meer kon accelereren. Heeft iemand suggesties? Ik heb de auto al laten uitlezen en de boordcomputer geeft geen fouten aan. Wat zou het kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #14151 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: accent95
Ik denk dat je de brandstofdrukregelaar of het relais van de brandstofpomp moet controleren; misschien werkt die niet goed.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #14238 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: accent95
Nou, als de auto niet zo nieuw is, en je hebt de brandstofpomp al vervangen en de auto laten uitlezen zonder dat er iets aan de hand was, dan denk ik dat je de brandstofleidingen moet controleren om te zien of ze niet verstopt zitten met vuil, of de filters moet nakijken om te zien of ze niet te erg verstopt zijn... controleer het en laat ons weten wat er gebeurt.