Beste allemaal, ik weet niet of iemand mij kan helpen, ik heb een 1.6 Mi Parati uit 99, het probleem is het volgende, bij bepaalde gelegenheden, steeds vaker, valt het toerental weg en slaat de auto af of terwijl ik rijd blijft hij hangen, hij stopt, hij accelereert niet, het is alsof hij remt, ik heb hem naar een erkende VW-werkplaats gebracht genaamd Ponce Yepez in Ecuador en zij kunnen de storing niet vinden, ze hebben de brandstofpomp vervangen, de tank gewassen, bougies vervangen, kabels gecontroleerd, de lambdasonde vervangen, ze hebben me een aanzienlijk bedrag laten uitgeven en ik heb nog steeds de storing, vandaag de dag meer dan voorheen door hem naar de werkplaats te brengen, voorheen ging het elke maand of 15 dagen kapot nu duurt het een of twee dagen het vreemde is dat de storing zich niet elke dag voordoet, niet elk moment, soms gaat hij als een wild paard, hij gaat een meter, hij remt en ik weet niet wat ik moet doen, ze geven me geen oplossing, ze zeggen dat ik de auto moet achterlaten, ik laat hem twee of drie dagen staan geven ze bij mij en dan blijft het hetzelfde en zelfs erger,
de laatste tijd geef ik een beetje gas en blijft het een paar keer versneld en dan begint het weer te falen, het toerental valt weg en het komt er niet uit, dit gebeurt vaker in de 1e of 2e versnelling, trouwens, ze hebben eerder de injectoren, de verdelerkap, de bobine vervangen en het blijft hetzelfde, kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat het zou kunnen zijn, ik ben ten einde raad.