Zoek MDM

Bulletin

VW Parati 1.6 Mi 99 valt uit, slaat af, blijft staan hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14117 door handmatig-mechanisch
Beste allemaal, ik weet niet of iemand mij kan helpen, ik heb een 1.6 Mi Parati uit 99, het probleem is het volgende, bij bepaalde gelegenheden, steeds vaker, valt het toerental weg en slaat de auto af of terwijl ik rijd blijft hij hangen, hij stopt, hij accelereert niet, het is alsof hij remt, ik heb hem naar een erkende VW-werkplaats gebracht genaamd Ponce Yepez in Ecuador en zij kunnen de storing niet vinden, ze hebben de brandstofpomp vervangen, de tank gewassen, bougies vervangen, kabels gecontroleerd, de lambdasonde vervangen, ze hebben me een aanzienlijk bedrag laten uitgeven en ik heb nog steeds de storing, vandaag de dag meer dan voorheen door hem naar de werkplaats te brengen, voorheen ging het elke maand of 15 dagen kapot nu duurt het een of twee dagen het vreemde is dat de storing zich niet elke dag voordoet, niet elk moment, soms gaat hij als een wild paard, hij gaat een meter, hij remt en ik weet niet wat ik moet doen, ze geven me geen oplossing, ze zeggen dat ik de auto moet achterlaten, ik laat hem twee of drie dagen staan ​​geven ze bij mij en dan blijft het hetzelfde en zelfs erger,
de laatste tijd geef ik een beetje gas en blijft het een paar keer versneld en dan begint het weer te falen, het toerental valt weg en het komt er niet uit, dit gebeurt vaker in de 1e of 2e versnelling, trouwens, ze hebben eerder de injectoren, de verdelerkap, de bobine vervangen en het blijft hetzelfde, kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat het zou kunnen zijn, ik ben ten einde raad.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14135 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Parati 1.6 Mijn 99 valt uit, slaat af en loopt vast. Help
Hallo, ik ben Alex. Is het brandstofpomprelais vervangen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14137 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Parati 1.6 Mijn 99 valt uit, slaat af en loopt vast. Help
Bedankt voor je reactie, denk je dat dat het is? Eerlijk gezegd hebben ze me op geen enkele plek waar ik met de auto ben geweest, verteld dat ze dat onderdeel hebben vervangen. Hoe dan ook, ik ga uitzoeken of het niet te duur is, ik koop het en verander het om te kijken wat er gebeurt. Bedankt voor je hulp, als je nog andere ideeën hebt, wat die ook mogen zijn, dan hoor ik dat graag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14140 door handmatig-mechanisch
Ik had soms een soortgelijk probleem met een Honda. De auto van mijn klant sloeg af tijdens het rijden, startte alsof de benzine op was, probeerde dan te accelereren, maar accelereerde niet en sloeg af. Ik wachtte even en startte dan weer, en alsof er niets werkte, deed hij het weer. Nou, het probleem met deze auto was de krukassensor. Ik heb die vervangen en wat is er mis met de auto? Weet je misschien een site die je kan helpen met deze informatie of kan controleren welke codes de computer heeft? Laat het me weten, misschien kan ik je helpen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14147 door handmatig-mechanisch
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ga het relais proberen en wat betreft de krukassensor: ik kan er geen vinden die mijn auto heeft, of ik weet niet of die een andere naam heeft. Mijn auto is uit '99. Ik weet niet of ze dat jaar al met die sensor geleverd werden.