Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de 91 Subaru Legacy sedan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14053 door handmatig-mechanisch
Problemen met de 91 Subaru Legacy sedan Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb hulp nodig. Mijn juweel is gestolen en ik heb hem teruggevonden vanwege een probleem dat ik niet heb kunnen detecteren. Mijn auto remt over het algemeen tussen de 20 en 60 km/u. Bij 115 km/u laat hij los en rijdt hij normaal. Maar als ik 100 km/u bereik, begint het remmen op de wielen weer. Hierdoor raakt de auto een beetje uit balans en hoor je de typische geluiden van slippende wielen. Een monteur vertelde me dat het mogelijk de injectoren of de afstelling waren. Ik heb echter alles schoongemaakt en het is nog steeds hetzelfde. Ik vermoed dat het aan de tractie ligt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14744 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de 91 Subaru Legacy sedan
Sommige Subaru's hebben een zogenaamde terugtraprem. Deze is via een kabel verbonden met de koppeling en het remsysteem. Als deze niet goed is afgesteld, kan dit een storing veroorzaken die vergelijkbaar is met de storing die u beschrijft. Controleer dit of koppel de kabel gewoon los. Om dit te doen, moet u de kabel losmaken die van de koppeling naar het remsysteem loopt. Het is heel eenvoudig. Test of de kabel loskomt. Als dat gebeurt, kunt u hem later weer aansluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14749 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de 91 Subaru Legacy sedan
Het klopt wat Kadett zegt, maar er zit een gekalibreerde veer in die de rembevestiging actief houdt. Over het algemeen remt de auto bij een storing en valt dan weg. Het is niet andersom, maar probeer wat de veer u vertelt. Als u niets vindt, laat het ons dan weten. Ik zal uw geval in de tussentijd bestuderen.