Zoek MDM

Bulletin

FORD VERSNELLINGSBAK

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14222 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD VERSNELLINGSBAK
Het kan een verstopt brandstoffilter zijn. Het is geen goed idee om reinigingsmiddelen in de tank te doen, omdat al het vuil dan loskomt en naar voren wordt gestuwd, waardoor alles vies wordt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17142 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD VERSNELLINGSBAK
Misschien heb je je probleem nu opgelost, maar ik wil graag weten of je de transmissiebak al hebt afgesteld? Olie verversen, filter en pakkingen vervangen. Het kan zijn dat er veel residu in zit of dat de olie te veel verbrand is door gebruik. Het probleem dat je noemt, wordt niet alleen veroorzaakt door vuile injectoren, het kan ook zijn dat de motor een onderhoudsbeurt nodig heeft. Controleer of het gasklephuis niet vuil is. Controleer ook de sensor in de uitlaat, de PCV-klep en de EGR. Ze zeggen dat deze niet schoongemaakt hoeven te worden, maar ik doe het wel en tot nu toe zijn ze niet kapot gegaan of beschadigd. Controleer de luchtslangen op lekken. Als er een paar loszitten of beschadigd zijn, kan dat vermogensverlies veroorzaken. Ik hoop dat een van deze tips die ik je geef nuttig is, want ik heb ook een Aerostar. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.