Zoek MDM

Bulletin

NISSAN CPU DEPROGRAMMERINGSPROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13883 door handmatig-mechanisch
NISSAN CPU DEPROGRAMMERINGSPROBLEEM Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, mijn naam is Luis. Ik heb gestudeerd aan een instituut. Mijn docent zegt dat bij alle NISSANS van 2005 tot nu, als je de accu loskoppelt, de CPU wordt gedeprogrammeerd en de auto accelereert. Ik ben nog niet in de praktijk, maar ik zou graag willen weten welk type scanner gebruikt kan worden om deze deprogrammering te verhelpen, met een generieke of met een originele. Als het een generieke zou zijn, denk ik dat het beter zou zijn, of is er een andere optie? Nog een vraag: wat zijn de LAUNCH X431 TOOL INFINITE en LAUNCH X431 SUPER SCANNER scanners? Hoe goed werken ze? Nog een vraag: sleutels programmeren in NISSAN kan ook met dit soort scanners, want ik heb gehoord dat de LAUNCH X431 geen sleutels voor NISSAN kan programmeren. Ik zou ook graag willen weten of de LAUNCH X431 sleutels voor andere automerken kan programmeren en zo niet, welk type scanner dan gebruikt zou moeten worden, de Mitchell en Alldata programma's. Ik zou graag de vereisten willen weten wat betreft RAM, videokaart en harde schijf, omdat ik niet weet wat computeren is. Als een link of video het antwoord zou zijn,

zou ik graag een reactie willen. Ik zou daar zeer dankbaar voor zijn. Alvast bedankt. Moge GOD u zegenen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13891 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: NISSAN CPU DEPROGRAMMERINGSPROBLEEM
Om de sleutels te coderen, hebt u een NATS-kaart nodig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13902 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: NISSAN CPU DEPROGRAMMERINGSPROBLEEM
Er bestaat geen scanner die sleutels kan coderen en de scanners die er voor alles zijn, zijn erg duur. Algemene scanners kunnen computers programmeren, maar wat ze doen is het deprogrammeren van de IAC-klep versnellen. Als je het contact een paar keer opent en sluit voordat je begint, past het zichzelf aan. Ik ken de scanners die je noemt niet, maar ik heb een SPC Max van Argentijnse makelij die heel goed is. Hij is multi-merk en heeft de 71 Latijns-Amerikaanse merken. Voor computers van de Amerikaanse versie zijn ze niet erg compatibel. Werkplaatsprogramma's zoals Autodata zijn compatibel met elke computer, min of meer nieuw. De capaciteit van de harde schijf is belangrijk. Vivid weegt behoorlijk wat, zo'n 8 GB of zoiets.
Voor de sleutels verkopen ze speciale apparatuur met een NAT-kaart, zoals Alexandru je vertelt. Veel succes en als je vragen hebt, stel ze gerust.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13927 door handmatig-mechanisch
Bedankt vriend voor het antwoord

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13928 door handmatig-mechanisch
Bedankt vriend voor het antwoord[/quote]