Zoek MDM

Bulletin

Problemen met zuiger 1 in een Toyota Corolla uit 1997

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13782 door handmatig-mechanisch
Ik heb problemen met mijn Toyota Corolla uit 1997. Het probleem doet zich alleen voor als de auto koud is; de zuiger stopt met werken totdat de auto warm is, waarna hij weer perfect functioneert tot hij weer afkoelt.

Sterker nog, als de auto warm is en vervolgens om de een of andere reden afkoelt – bijvoorbeeld door een stukje bergaf te rijden – komt het probleem terug (het gebeurt alleen als de auto koud is). Wat kan ik eraan doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13800 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met zuiger 1 in een Toyota Corolla uit 1997
Meet de compressie bij koude motor om een ​​probleem met de zuigerveren uit te sluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13838 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met zuiger 1 in een Toyota Corolla uit 1997
Ik raad je aan de bougie uit cilinder 1 te halen, de elektrode te controleren om te zien hoe de cilinder functioneert (als deze vol zit met koolstof en olie, maak hem dan schoon) en hem te kalibreren volgens de handleiding. Daarna kun je hem weer in gebruik nemen.

Groeten uit Honduras.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13901 door handmatig-mechanisch
Het zou de cilinderinjector kunnen zijn die druppelt als u de motor uitzet en de bougie nat maakt.