Zoek MDM

Bulletin

Daewoo driecilinder

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13763 door handmatig-mechanisch
Daewoo driecilindermotor Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Daewoo Lanos 1.5 benzinemotor, hij loopt al een tijdje op drie cilinders. Ik heb de bougies en de kabels vervangen, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Ze zeiden dat het een klep zou kunnen zijn, maar alle vier de cilinders hebben compressie. Ik heb de compressie handmatig gecontroleerd, maar de bobine geeft aan dat het heel moeilijk is. Ik heb het gecontroleerd en hij vonkt goed. Als ik de injectoren loskoppel, gaat de motor minder goed presteren.
Laten we eens kijken of je me kunt helpen. Ik word gek van de auto en weet niet meer wat ik moet doen.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13779 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo met drie cilinders
Controleer de afstelling. Als de compressie goed is en er geen overmatige waterverdamping is, is de cilinderkop waarschijnlijk niet de boosdoener. Controleer de olie om er zeker van te zijn dat deze niet geëmulgeerd is, maar als het niet de distributieriem is, denk ik dat je de cilinderkop moet verwijderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13790 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo met drie cilinders
Welk type injectie heeft hij? Als er een verdelerkap op zit, kan er een scheur in zitten. Zo niet, dan kan er lucht door de pakking van het inlaatspruitstuk lekken. Controleer dit voordat u de kap verwijdert, want dat is minder werk. Meer kan ik u niet vertellen: ik zou het eerst in mijn werkplaats controleren. Met vriendelijke groet, Dario Avelino Vázquez