Zoek MDM

Bulletin

Start- en loopprobleem Rover 220sd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13761 door handmatig-mechanisch
Start- en loopprobleem Rover 220sd Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag.

Ik ben nieuw hier. Mijn auto staat nu twee weken in de garage, en ze weten niet wat het is! Ik zal je over het probleem vertellen, kijken of iemand me kan helpen...

Met een koude auto draai je de sleutel om en start hij in één keer, zonder problemen en zonder het gaspedaal in te drukken, maar zodra hij start, lijkt het alsof de auto afslaat en stopt... je start hem opnieuw en hetzelfde gebeurt... Als je hem nu start en het gaspedaal indrukt, en dat 1-2 minuten vasthoudt bij 2000 tpm, laat je het gas los en stopt hij niet en rijdt hij perfect.

De monteur heeft gecontroleerd of er luchtinlaten zijn van de tank naar de brandstofinspuitpomp, het brandstoffilter, en hij heeft de pompdruk gecontroleerd, en alles is in orde... Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Bedankt.

Met vriendelijke groet,

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13767 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: ROVER 220sd START- EN RUNPROBLEEM
HALLO, HET IS MOGELIJK DAT DE INJECTIEPOMP TE VEEL ACHTERUIT ZIT. ZEG UW MONTEUR DAT HIJ EEN BASISAFSTELLING MOET UITVOEREN MET DE DIAGNOSE. DEZE MOET ONGEVEER +3,5° ZIJN. DIT KAN GEBEUREN NA HET VERVANGEN VAN DE RIEMEN OF DOOR EEN LOSSE POMPRIEM.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.