Zoek MDM

Bulletin

het slot van de Hyundai Accent vervangen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13758 door handmatig-mechanisch
Vervang het slot van de Hyundai Accent Gepubliceerd door manual-mecanica
Weet iemand hoe je het slot van een Hyundai verwijdert? Mijn sleutel is afgebroken en de helft ervan zit erin.
Bedankt voor de hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13778 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vergrendelingsschakelaar van de Hyundai Accent vervangen
Ik wil je graag helpen, maar ik weet niet wat een clausor is. Als je het mij vertelt, kan ik je misschien helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13787 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vergrendelingsschakelaar van de Hyundai Accent vervangen
WAAR DE SLEUTEL HEEN GAAT OM DE AUTO TE STARTEN. HET BLIJKT DAT TOEN IK DE SLEUTEL ERUIT HAALT, DEZE KAPT EN DAT DE HELFT ERIN BLIJFT.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13797 door handmatig-mechanisch
Ha, oké. Je moet de afdekking van de kogelgewrichten verwijderen. Deze is verdeeld in twee delen: een boven- en een onderstuk. Je kunt bij een werkplaats namaakexemplaren vragen om het onderdeel dat erin zit te verwijderen. Het is namelijk een beetje lastig om de cilinder te openen. Er zitten veren en sloten in, en als ze uit elkaar vallen, vergeet je waarschijnlijk om ze er weer op te zetten. Maar als je voorzichtig bent, kun je hem uit elkaar halen. Zoals ik je al vertelde, kun je hem op verschillende manieren vastschroeven. Eén manier is met twee bouten en twee klinknagels. Die moet je met een priem en een hamer verwijderen. Als ze aan de as zijn gelast, moet je hem demonteren door twee sloten eronder te verwijderen en een inbusbout die in het bovenste deel zit.