Zoek MDM

Bulletin

Pathfinder 5.6L V8

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13686 door handmatig-mechanisch
Pathfinder 5.6L V8 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo,
ik heb een Pathfinder 5.6L V8 uit 2008, geïmporteerd uit de VS, en nu brandt het lampje "motor binnenkort servicebeurt". Ik begrijp dat dit betekent dat er een storing is gedetecteerd in een uitlaatgascircuit.
Het zou de bedrading of slangen kunnen zijn. Ik weet dat het loskoppelen van de accu het lampje kan resetten, maar het probleem is niet opgelost. De officiële Nissan-dealer kan ook niets vinden omdat hun apparaat niet goed is. Waarom kunnen de monteurs bij Nissan de waarden die het apparaat geeft wanneer ze het op mijn auto aansluiten niet lezen? Gebruiken ze de Consult II of Consult III? Is de elektronica niet compatibel?
Met vriendelijke groet
, P.S. Ja, het is erg snel. Hehe.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13690 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Pathfinder 5.6L V8
de machine is nutteloos omdat het injectiesysteem misschien hetzelfde is, maar de diagnoseaansluiting niet, de codes veranderen afhankelijk van het land en het injectiesysteem dat ze hebben, nu zijn er diagnosemachines die dit soort fouten kunnen lezen, je moet alleen iemand zoeken die ze heeft, hier in Chili is het een beetje ingewikkeld ondanks het feit dat er grote Amerikaanse voertuigen zijn, zijn er niet veel apparaten die ze lezen, ik weet dat de spc max ze leest omdat ik die heb hahaha en ik heb het geprobeerd, zoek een scanner die dat kan

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.