Zoek MDM

Bulletin

Daewoo Lanos... vraag over de ophanging

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13644 door handmatig-mechanisch
Daewoo Lanos... Vraag over de ophanging Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag heren van het forum:
Ik heb een Daewoo Lanos waarvan ik de ophangingsbasis moet vervangen, omdat het rubber gebroken is. Deze auto wordt niet meer verkocht in Panama, dus ik kan het onderdeel niet krijgen. Ik wil graag weten of dit compatibel is met andere automerken. Het onderdeelnummer is 96444919. Ik heb het opgezocht op internet en het staat erin, maar er staat niet of het compatibel is met andere automodellen. Als iemand mij kan vertellen met welke andere automodellen het compatibel is of waar ik dit onderdeel op internet kan kopen, zou ik dat erg op prijs stellen.

Alvast hartelijk dank..... : :S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13672 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo Lanos.... Vraag over ophanging
Vriend, ik heb je onderdeel opgezocht op een aantal websites waar ik reserveonderdelen koop. Omdat ik de motorinhoud van je auto niet weet, kan ik niet garanderen dat het er is. Ik heb het gecontroleerd, ervan uitgaande dat het een 1,4 cc is, en als dat zo is, is de website www.recambiosviaweb.com. De referentie die je gaf, staat er niet bij, maar ik zal de website controleren. Ik hoop dat het nuttig is geweest. Groeten :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.