Zoek MDM

Bulletin

Daewoo Lanos... vraag over de ophanging

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #13644 door handmatig-mechanisch
Daewoo Lanos... vraag over de ophanging. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag, forumleden:
Ik heb een Daewoo Lanos en ik moet de ophangingssteun vervangen omdat de rubberen bus kapot is. Deze auto wordt niet meer in Panama verkocht, dus ik kan het onderdeel niet vinden. Ik zou graag willen weten of het compatibel is met andere automerken. Het onderdeelnummer is 96444919. Ik heb online gezocht en het onderdeel is te vinden, maar er staat niet bij of het compatibel is met andere automodellen. Als iemand me kan vertellen met welke andere automodellen het compatibel is of waar ik dit onderdeel online kan kopen, zou ik dat zeer waarderen.

Alvast bedankt..... :S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #13672 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Daewoo Lanos.... vraag over de ophanging
Vriend, ik heb op een aantal websites waar ik reserveonderdelen koop naar jouw onderdeel gezocht. Omdat ik de motorinhoud van je auto niet weet, kan ik niet garanderen dat het erbij staat. Ik heb gekeken ervan uitgaande dat het een 1.4 cc is, en dat klopt. De website is www.recambiosviaweb.com. Het onderdeelnummer dat je me gaf, staat er niet tussen, maar kijk zelf even op de website. Ik hoop dat dit helpt. Groetjes :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.