Zoek MDM

Bulletin

Seat Cordoba 1.4 achter mistlamp relais

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13586 door handmatig-mechanisch
Kan iemand mij het nummer of de positie van het relais voor de mistachterlichten van een
Seat Cordoba 1.4 uit 1999 vertellen? Het werkt niet, net als de kentekenplaatverlichting en de kofferbakverlichting. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #15982 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Cordoba 1.4 mistachterlicht relais
Hoi, ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als jij. Ik heb de zekeringen voor de mistachterlichten (nr. 10) en de kentekenplaatverlichting (nr. 3) erin gezet, maar die springen meteen door. Ook de kofferbakverlichting blijft branden; hij gaat niet uit als ik de kofferbakklep open doe. Heb je dit opgelost? Hoe?

Alvast bedankt.:droog:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #15986 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Cordoba 1.4 mistachterlicht relais
Hallo, het relais heeft niets te maken met het probleem
met de achterklep... Kijk eens naar het stuk kabel dat
uit de carrosserie komt en de klep in gaat. Ik weet zeker dat bijna alle kabels doorgeknipt zijn... een koopje.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16064 door handmatig-mechanisch
Hallo weer. Inderdaad, het waren de kabels die van de achterklep naar de carrosserie lopen. Het is ongelooflijk, want ze zitten in een rubberen afdichting die alleen doorgeknipt kan worden. Maar alle kabels zaten aan elkaar vast en waren doorgesneden, waardoor ze elkaar raakten. Geen wonder dat er zoveel zekeringen tegelijk doorsloegen.

Dank aan iedereen, vooral aan Warni.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16958 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb net een gebruikte Seat Cordoba uit 2006 gekocht en ik zag dat hij drie koplampen heeft, de achterlichten plus de richtingaanwijzer, maar er gaan er maar twee branden. Als ik rem, gaan de twee buitenste aan, en als ik achteruit rijd, gaan de witte binnenste aan, maar de middelste gaat nooit aan. Kan het zijn dat ik ze niet kan activeren, of is er een slechte verbinding? Kunt u me helpen? Bedankt.