Zoek MDM

Bulletin

WITTE ROOK UIT DE CARBURATEUR VAN EEN TSURU II!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13524 door handmatig-mechanisch
Witte rook uit de Tsuru II carburateur! Gepubliceerd door manual-mecanica
Allereerst groeten aan iedereen op het forum die dit mogelijk maakt, en dan zou ik mijn probleem blootleggen: er komt witte rook uit de carburateur als ik hem aanzet, na twee of drie toetsaanslagen start hij, maar niet voordat er een heel gordijn van het mengsel is dat niet verbrandt en terugkomt via de carburateur. Ik heb geen idee of het probleem bij de kleppen ligt of dat er geen vonk is in de bougies.. elke mening is goed,.. bedankt voordat dit erger wordt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13531 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: WITTE ROOK UIT DE CARBURATEUR VAN EEN TSURU II!
Controleer eerst of de olie niet geëmulgeerd is. Als uw carburateur watergekoeld is, controleer dan de pakking en de dichtheid ervan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44406 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: WITTE ROOK UIT DE CARBURATEUR VAN EEN TSURU II!
Oké, bedankt. Nu weet ik hoe het onderdeel heet. De gasklep is vergelijkbaar met een carburateur, maar deze heeft een geïntegreerde injector. Ik heb de zuurstofsensor al gecontroleerd en die ziet er goed uit. Alleen de inlaat waar de computer en de gasklep op zijn aangesloten, is zwart of beschimmeld, zoiets. Dat hoop ik, en dat is het. Er zat ook wat olie in. "Ik denk dat dat emulgeren is. Als dat zo was, welke schade zou het dan hebben?"

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44407 door handmatig-mechanisch
Dit is het stuk dat ik heb gedemonteerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44408 door handmatig-mechanisch
Op de tweede foto is de zuurstofsensor te zien. Ik denk dat hij beschadigd is, aangezien hij eruitziet als roest of schimmel. Ik ga het proberen met een vervangende sensor en kijken wat er gebeurt. ;)