Zoek MDM

Bulletin

Elektrische storing Seat Cordoba

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13520 door handmatig-mechanisch
Elektrische storing Seat Cordoba Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een Seat Cordoba uit 1999, 1.4 benzine. Eerst deed de kofferbakverlichting het niet meer, toen de kentekenplaatverlichting en tot slot de mistlampen. Ik heb de lampjes en zekeringen al gecontroleerd, maar die werken niet. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want als ik door de APK keuring kom, zeggen ze dat ik ze moet laten repareren... Bedankt, ik hoop op antwoorden...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13528 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrische storing Seat Cordoba
Het kan een probleem zijn met een relais of gewoon de afstandsbediening die kapot is. Probeer deze circuits rechtstreeks aan te sluiten om te zien of ze werken, of controleer het signaal van de afstandsbediening, dat wil zeggen of de systemen werken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17167 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrische storing Seat Cordoba
Hallo, als je het probleem nog steeds niet hebt opgelost, kan ik je vertellen dat het mogelijk de gebroken kabels zijn. Deze kabels lopen door de rubberen doorvoertules aan de rechter- en linkerkant van de achterdeur.
Met vriendelijke groet.