Zoek MDM

Bulletin

startmotor mazda 626 1991

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden - 15 jaar en 5 maanden geleden #13483 door handmatig-mechanisch
Startmotor Mazda 626 1991 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, nou, ik heb een vraag... Ik ben verantwoordelijk voor een gezinsauto... en de waterpomp was kapot... maar daarna reed mijn broer ermee en die gaf het op = dat en de motor raakte oververhit... sindsdien start hij niet meer... toen ik het contact aanzette, hoorde je iets draaien, maar hij startte niet... Ik heb het niet geprobeerd sinds de accu leeg was... ze zeggen dat het een probleem is met de startmotor... misschien slaat de startmotor niet aan... hoe kan ik dat controleren... nou, en zo niet, hoe kan ik dan de startmotor verwijderen om dat te controleren... Ik zou graag wat advies krijgen... Ik studeer mechanica en ik wil het leren door het zelf te doen... heel erg bedankt... ik hoop op antwoorden... doei
Laatste editie: 15 jaar 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13505 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Startmotor Mazda 626 uit 1991
De startmotor is eenvoudig te verwijderen, maar het is wat onhandig. Voor een preciezere situatie koppelt u de accu los, koppelt u de startkabels los en verwijdert u de twee 12 mm bouten die eraan vastzitten. Trek hem er achterwaarts uit en test hoe hij draait, en ja hoor, hij draait.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13513 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Startmotor Mazda 626 uit 1991
Vandaag vertelde een leraar mij dat de motor misschien kapot was...wat hetzelfde is als zeggen dat hij is doorgebrand...ik hoop het niet...het is jouw bijdrage waard...ik zal het doen.