Zoek MDM

Bulletin

Mijn Golf 86

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13474 door handmatig-mechanisch
Mijn Golf 86 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik hoop dat ik je kan helpen. Mijn probleem met mijn Golf uit 1986 is het volgende: als hij warm wordt, schokt hij, slaat af en start niet meer. Ik heb de verdeler al vervangen. Ze adviseerden me om de waterpomp te vervangen (die moet ik nog vervangen). Wat zou het probleem kunnen zijn? Zou het de thermostaat kunnen zijn? Ik hoop dat je kunt helpen. Bedankt, Abraham.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13479 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Golf 86
Ik denk niet dat het de thermostaat is, maar als je twijfelt, haal hem er dan gewoon uit en laat de auto zonder thermostaat rijden, dan weet je het zeker. Ik denk dat het de ontstekingsmodule zou kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13480 door handmatig-mechanisch
Met alle respect, ik zie geen verband met de waterpomp. Controleer of de vlieger boven de carburateur, die sluit als de motor koud is, opengaat als de motor warm is. Deze vlieger beweegt met een thermostaat die aan één kant van de carburateur zit. Ik hoop dat mijn opmerking je helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13494 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je feedback. Ik heb de vlieger gecontroleerd en die is in orde. Het zouden de bougies kunnen zijn. Ik heb ze vervangen, maar ik heb gebruikte exemplaren gebruikt.
Mijn Golf is trouwens platina, maar die gaat ook kapot als de auto oververhit raakt. Ik heb een nieuwe bobine en bougiekabels geplaatst, maar ik weet niet wat het nog meer zou kunnen zijn. Bedankt.