Zoek MDM

Bulletin

storing met een jetta a4

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden - 15 jaar en 5 maanden geleden #13428 door handmatig-mechanisch
Storing met een Jetta A4 Geplaatst door manual-mecanica
Mijn auto start niet. Het is een Jetta A4. Ik heb het relais al vervangen en de scanner geeft aan: open circuit P0685. Help me. Ik heb geen vonk, puls of brandstofpomp.
Laatste editie: 15 jaar 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13441 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storing bij een Jetta A4
Heb je een vonk? Heb je brandstofinjectie? Zit er brandstof in de injectoren? Slaat hij zomaar af of is er een storing?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13503 door handmatig-mechanisch
Ivanso, allereerst bedankt voor je deelname aan het forum en ik sta tot je dienst. Kijk, ik heb niet genoeg informatie. Ik zou graag willen weten welk relais je hebt vervangen, want volgens mij had het vervangen moeten worden door het relais dat de computer van je auto voedt. Het lijkt erop dat je geen signaal krijgt, omdat het geen signaal stuurt naar de aansturende elementen zoals de brandstofpomp, de injectoren en de bobine. Het kan zijn dat de krukassensor geen signaal stuurt om deze te activeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #41279 door handmatig-mechanisch
Vriend, een vraag: wat is het relais dat de computer van stroom voorziet? Ik heb een Jetta A4 uit 2005 en het probleem is dat hij 's ochtends bij het starten geen stroom lijkt te hebben en soms uitvalt. Soms zakt het toerental bij het starten ook terug naar 0,5 toeren en na een tijdje draaien is het probleem verholpen. De fout die de scanner aangaf was p 1601, iets wat lijkt op stroomuitval. Wat denk je?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #41287 door handmatig-mechanisch
Bij Volkswagens is fout P1601 een stroomstoring; het relais brandt meestal door. Het bevindt zich in het motorgedeelte aan de linkerkant van de auto. Verwijder de relais één voor één en controleer ze. Zet stroom op 85+ en 86-.
De andere zouden continuïteit moeten bieden.

Dit is een veelvoorkomende storing. Als u geen geld wilt uitgeven omdat u het niet zeker weet, vervang dan de ene relais door een andere met dezelfde storing. Als de storing verandert, weet u dat het aan het relais ligt.