Zoek MDM

Bulletin

hulp 3

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13395 door handmatig-mechanisch
help 3 Geplaatst door manual-mecanica
Allereerst bedankt voor deze portal.
Nou, ik heb drie problemen:
1. Ik heb een Dodge Neon uit 1995 en soms heeft hij een zeer terugkerende storing. Terwijl hij rijdt of helemaal stilstaat, begint hij te haperen, rammelt, verliest hij vermogen en ruikt hij naar ruwe benzine. Ik heb hem gescand en hij geeft me verschillende foutmeldingen, maar de meest voorkomende zijn bijvoorbeeld de TP, de IAC en het relais. Ik zou graag willen weten welke ik het eerst moet proberen.

2. De ATOS slaat plotseling af als hij warm is en overmatig accelereert.

3. Hij start niet, injecteert niet en ook niet met directe benzine.

Ik zou jullie hulp op prijs stellen, want ik ben net begonnen in mijn eigen werkplaats en ik wil niet falen. Bedankt allemaal.:woohoo:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13408 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: help 3
Laten we eens kijken, hier heb je verschillende details en veel dingen om te controleren, aangezien de informatie die je geeft niet erg goed is.

Ten eerste: Dodge Neon, wis alle fouten uit het geheugen van de computer en voer de fout in. Controleer daarbij specifiek welke code je krijgt en laat ons weten of de auto afslaat of niet. Deze ruwe benzine kan een gebrek aan lucht zijn door een defecte of vuile IAC, of de TP die niet goed verlaagt door een beschadigde rupsband.

De ATOS slaat af of accelereert. Als beide het geval is, kan het ook een IAC-probleem zijn dat niet goed regelt. Maar je hebt ons niet verteld of het brandstofinjectie of carburatie betreft. Je zou echter een test kunnen uitvoeren door de thermostaat te verwijderen. Als alles in orde is, koop dan de temperatuursensor.

Ten derde, controleer of de caravan een vonk heeft. Ten eerste, of hij brandstof inspuit. Als er geen vonk is, kunnen er verschillende problemen zijn en spuit hij alleen geen brandstof in. Heb je een probleem met de pomp, het relais of de computervergrendeling? Controleer eerst en laat het ons weten.

VEEL SUCCES MET JE WORKSHOP, DOE HET GEWOON ZONDER ANGST.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13427 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: help 3
Hartelijk dank voor alles met de caravan. Ja, het was de brandstofpomp en ik blijf de ATOS controleren. Hij heeft elektronische injectie en blijft dezelfde storing houden: stroomuitval en uitvallen, met de neon. Ja, hij blijft uitvallen en als ik hem scan, krijg ik codes voor de EGR, IEC, dynamo of generatormodule en het ventilatorrelais, maar ik ga door en bedankt voor al je hulp. Ik hoop dat elke dag de beste dag voor je wordt, bedankt.