Zoek MDM

Bulletin

fout in tsurulll

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13386 door handmatig-mechanisch
fout in tsurulll Geplaatst door manual-mecanica
Help me met het oplossen van problemen met mijn Tsuru, want ik heb geen scanner, hij hapert en start niet. Ik heb de verdeler vervangen omdat hij gestolen was en nu is hij kapot. Ik heb de computer vervangen, maar hij is nog steeds hetzelfde. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13392 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: storing in tsurulll
Hallo mijn vriend

, ik ben Alonso Cruz uit Huatabampo Sonora, Mexico. Wat we nodig hebben zijn meer details over de storingen, want het kan zijn dat je de verdeler niet goed afstelt of dat de bobine geen vonk geeft.

Controleer of de bobine vonkt, maar pas op dat je geen elektrische schok krijgt. Gebruik een schroevendraaier met de punt die tot het uiteinde van de kabel naar de verdeler gaat. Als je een vonk ziet of als je schokken krijgt, is het goed. Meet gewoon de motortijd.

Hoe moet je de motor timen?

1. - Plaats zuiger #1 omhoog, je moet hem horen blazen.
2. - Controleer waar de koolborstel zit.
3. - Plaats de bedrading in de volgorde 1-3-4-2, dit komt ten goede aan waar de verdeler de riem afgeeft.
4. - En heel belangrijk, aangezien het aan jou ligt, ga naar de dichtstbijzijnde ijssalon en eet een walnotenijsje.

Haha, dat laatste was een grapje. Veel succes met je auto
over een tijdje, zo niet, probeer het dan te publiceren en we zullen zien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13466 door handmatig-mechanisch
Bedankt Alonso, ik heb de timing en stroomsterkte al gecontroleerd en alles werkt. Sterker nog, als ik de stroomtoevoer van de pomp naar de injectoren loskoppel, start hij logischerwijs zodra de gastoevoer in de zuiger ongeveer een minuut op is en slaat hij af. Het probleem is dat de gastoevoer naar de zuiger niet wordt aangestuurd. Ik heb zelfs de module vervangen. Met een scanner vertelden ze me dat het was, en de waarheid is dat het nog steeds hetzelfde is. Ik heb geen scanner. Terwijl ik wacht tot iemand me helpt, beloof ik te gaan zoeken naar de sneeuw in Nuce. Bedankt, en we wachten af.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13472 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben Aslonso.
Heb je de drukregelaar van het injectorsysteem gecontroleerd? Je zegt dat hij overstroomt? Vervang de injectoren. Je kunt niet uitleggen waarom. Ik begrijp je niet. Sorry.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13493 door handmatig-mechanisch
Die Honda Alonso, die heb ik al gecontroleerd en de injectoren vervangen. Ik zal je het hele probleem vertellen. Mijn auto is gestolen en half gestript. Ik heb hem teruggekregen, maar de verdeler en de accu ontbraken. Wat de motor betreft, toen ik hem startte, had ik een verdeler en een accu. Daarna, toen ik hem startte, stikte hij alleen zo erg dat hij zelfs benzine door het uitlaatspruitstuk spuit en niet meer start. Ik heb hem er al op tijd op gezet, de injectoren gecontroleerd, enz. Ze hebben er een scanner in gezet en vertelden me dat de module of computer kapot was en dat door die te vervangen, hij weer goed zou werken. Ik heb een andere module gehaald en die erin gezet, maar hij blijft dezelfde fout geven. Ik hoop dat deze uitleg het panorama van de storing wat duidelijker maakt. Alvast bedankt en veel succes. Fijne dag verder.