Zoek MDM

Bulletin

doel 98 met temperatuurproblemen.....

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13324 door handmatig-mechanisch
Gol 98 met temperatuurproblemen..... Geplaatst door manual-mecanica
Oké jongens, het probleem is het volgende. Ik heb een Gol AB9 die de temperatuur niet verlaagt. Ik zeg je, een nieuwe thermostaat van 87 graden, een elektrolamp van 90 graden, anticorrosiewater, de pomp is goed, hij is gebruikt maar prima, de elektro werkt, maar de auto gaat tot 110 graden en verlaagt de temperatuur niet, zelfs niet met een stok, hij spuugt al het water uit.
Ik heb cilinder voor cilinder getest en de pakking is goed, want hij maakt geen bubbels. Hebben jullie ideeën?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13329 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Gol 98 met temperatuurproblemen.....
Heb je gecontroleerd of de dop van het koelvloeistofreservoir in goede staat is? Mogelijk ontsnapt er wat druk, waardoor de ventilator niet naar binnen kan.

Controleer ook of het ventilatorsysteem in goede staat is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13330 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Gol 98 met temperatuurproblemen.....
Als de bougie in orde is en de elektromotor werkt, kan ik hem er zo uithalen, maar hij blijft stijgen. Ik waag het erop en demonteer de cilinderkop en controleer de pakking. Ik zal er niet meer over klagen. In ieder geval heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13331 door handmatig-mechanisch
Het is ook een goed idee om het koelsysteem te onderzoeken op eventuele blokkades.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13342 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, controleer ook de waterpomp en de poelie die hem aanstuurt. Deze zijn gemonteerd met vulkanisatievloeistof en als deze breekt, slipt hij en levert de pomp niet genoeg stroom. Het is echter waarschijnlijk dat er verbrandingsgassen via de cilinderkoppakking in het koelsysteem terechtkomen. Succes en laat ons weten hoe het is gegaan. Groeten.