Zoek MDM

Bulletin

acesoraminto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13315 door handmatig-mechanisch
acesoraminto Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met een Volkswagen Polo. Ik trap de koppeling in. Wat er nu gebeurt, is dat hij niet start. Ik heb alle zekeringen en de bedrading gecontroleerd. Het enige waar ik aan twijfel, is dat er een sensor kapot is die achter in de versnellingsbak zit. Ik heb ook geprobeerd die door te verbinden. Toen ik hem weer in elkaar zette, zette ik hem in de tweede versnelling, de motor werkte, maar toen startte hij niet meer. Ik hoop dat u me kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13350 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: acesoraminto
Controleer of de massa goed is aangesloten en schoon is. Controleer vervolgens de sensor die u noemde. Als het een magneet is, krijgt u geen vonk en moet u deze repareren. Als het de snelheidssensor is, zou u geen startproblemen moeten hebben. Het andere belangrijke advies dat we u kunnen geven, is om ons te laten weten of de auto niet start vanwege een gebrek aan vonk of brandstof. Controleer dat en laat het ons weten. Als u de accu hebt losgekoppeld, kan er een probleem zijn met de computervergrendeling, maar controleer eerst of er geen vonk of brandstof is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.