Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een klein of ernstig probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13345 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een klein of ernstig probleem
Ik denk dat het praktisch onmogelijk is om het in de gewenste positie te lassen. Tijdens de productie wordt de beugel heel precies gepositioneerd met minimale toleranties (mogelijk honderdsten of duizendsten van een millimeter). Als de motor verder wordt verplaatst dan deze tolerantie, bestaat het risico op schade aan de versnellingsbak en transmissie...
Ik snap niets van lassen, maar het moet wel bestand zijn tegen hitte en trillingen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13354 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: Ik heb een klein of ernstig probleem
Als je een willekeurig type ondersteuning kunt losmaken en aanpassen, is er geen probleem, het heeft helemaal geen invloed op je, zolang je het maar correct plaatst, maar als je dat kunt, is het volledig haalbaar om te doen, is er geen probleem, in mijn werkplaats passen we veel motoren aan, zoals 120, en we deden dat gewoonlijk, doe het rustig aan, is er geen probleem, zorg ervoor dat het je niet stoort om iets te verwijderen, geen filter of iets anders.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13357 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een klein of ernstig probleem
Nou, allereerst worden de lassen die in de autoframes worden aangebracht, gemaakt door middel van elektrische schokken en een antimoonlegering. Deze zijn gemaakt en ontworpen om grote belastingen en vervormingen te weerstaan. Als je denkt aan lassen met gewone lassen, zoals lassen met zuurstof, dan is TIG-lassen niet geschikt voor jou.